ÇözümlerChatbot Çözümü

Chatbot Çözümü

Birkaç yıl öncesine kadar çevrimiçi pazarlama denildiğinde akıllara sadece cihazlara kurulması gereken uygulamalar ya da e-ticaret siteleri geliyordu. Ama şimdi bir oyuncu ortaya çıktı: Chatbot!

Chatbot, yapay zeka ile insan etkileşiminin bir sonucudur. Temelinde kullanıcının sohbete girdiği mesajlara otomatik olarak cevap veren bir robottur.

Daha Hızlı, Daha Akıllı

Chatbot’un makine öğrenmesi destekli dinamik akışı ile sıradan chatbotlara oranla müşterilerinize çok daha hızlı, kesin ve anlamlı yanıtlar sağlayabilirsiniz.

Chatbot’unuza yeni senaryolar veya akışlara göre eğitim vermeniz için yazılımcı olmanıza gerek yok! Kullanımı kolay yönetim arayüzü üzerinden dilediğiniz akışlara veya karşılaştığınız hatalara göre Chatbot’unuzu kolaylıkla eğitebilirsiniz. Herhangi bir dil yapısına bağlı olmadan kullanılan dili analiz edebilme yeteneğine sahip Chatbot’u dilediğiniz dilde kullanabilrsiniz.

Güvenli, Büyüyebilir, Bulut hizmeti verebilir. Web, WhatsApp, Facebook messenger, Imessage platformları ile uyumludur.

Kullanımı Kolay

Chatbot ile müşterilerinizin aradıklarına ulaşmaları çok kolay! Hangi anahtarkelime ile aratacaklarını bilmelerine ya da yardım kısmında arattıklarında çıkan sonuçlardan hangisinin doğru olduğunu anlamalarına gerek yok. Sadece istediklerini yazmaları yeter Chatbot gerisini onlar için halleder!

Chatbot ile sadece yazı stilinde sohbetler oluşturmak zorunda değilsiniz. Yazı yerine , müşterileri daha kolay yönlendirmenizi sağlayacak çoktan seçmeli bir stil de kullanabilirsiniz. Cevap olarak önceden hazırlanan videoların gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Müşterileriniz için basit işlemleri yapabilecekleri micro-app’ler ekleyebilirsiniz. (Hesap makinesi, konum gönderme, sorgulama, vb.)tek başına çalışabilmesinin yanısra çağrı merkezi çözümleri ile de entegre edilebilir. Bu sayede chatbot’un sobete devam edemediği noktalarda sohbette olan müşteri bir temsilciye bağlanarak Canlı Chat’e aktarılabilir.

Markanıza özel bir kişilik oluşturma

Markanıza verdiğiniz kişilik özelliklerini  Chatbot’unuz üzerinde de uygulayabilirsiniz. Verdiğiniz cevapların ağırbaşlı, otoriter ve kurumsal olmasını ya da enerjik, genç ve espirili olmasını da sağlayabilirsiniz. Seçim sizin!