IP çağrı merkezi sistemi tamamen cihaz bağımsız olarak tasarlanmış olup, klasik sistemlerden farklı olarak günümüzde siz kullanıcıların ihtiyacına göre sürekli geliştirilmektedir. Başta VoIP uygulamaları olmak üzere, işletmenizin ihtiyaçları doğrultusunda IVR, Ses Kaydı, Voice Mail, Telekonferans ve CRM uygulamaları opsiyonel olarak sunulmaktayız.
IP Çağrı Merkezi, her sektörün ihtiyacını görebilecek bir altyapıya sahiptir. Bugun 5 kullanıcılı ufak çağrı merkezlerinden 1.000 kullanıcıya hizmet veren Enterprise seviyelerde müşteri yelpazesine destek vermektedir.
Görüntülü Görüşme
Görüntülü Görüşme, geleneksel olarak müşteri ile firma arasında ses kullanılarak yapılan görüşmeye görüntü katarak sunulan müşteri hizmeti serisidir.
İlk Çağrıda Çözüm Oranını ve NPS (Net Tavsiye Skoru)’nu arttırın
Vücut dili ve mimikler sözlü olmayan ek bilgi alışverişi sayesinde temsilcilerinizin müşterilerinizin ihtiyaçlarını daha kısa sürede anlayıp çözüm bulmalarına yardımcı olabilirsiniz.
Görüntülü Görüşme ile Müşterilerin Size Olan Güvenini Arttırın. andemi döneminda çağrı merkezi çağrıları,müşterilerin gerçek bir kişiyle görüşmek istemeleri nedeniyle ciddi olarak arttı. Görüntülü Görüşme ile müşteri etkileşimlerinizi fiziksel görüşmeye en yakın hale getirebilir, müşterinizin güvenini arttırabilirsiniz.
Görüntülü Görüşme Kullanım Alanları
Müşteri Çağrı Merkezi
Kimlik Doğrulama
Teknik Destek
Ödeme Hizmetleri
Hasar Tesbiti
İşitme Engelli Müşterilerle İletişim
Satış Hizmetleri
Danışmanlık Hizmetleri
Web Tarayıcısıdan Görüntülü Görüşme
Uygulamamız üzerinden (Web, mobil uygulama) kurulum gerektirmeden (WebRTC) tek tıkla görüntülü görüşme imkanı.
Çağrı Merkezi ile Entegre
Ses altyapısındaki tüm özelliklerin kullanılması
Tüm sistemlerle entegrasyon (Web, Mobil)
İstenileniletişim kanalını kullanabilme (görüntülü telefon seti, bilgisayar, akıllı telefon)
Raporlama ve Kayıt
Genesys ile entegrasyon sağlanarak gerçek zamanlı raporlama
Video kayıt
Call Me Back
Call Me Back sistemi, arayanların kuyrukta beklemesine son veriyor. Yoğun saatlerde kurumunuzu arayanların artık dakikalarca sırada beklemeleri gerkmeyecek. Call Me Back ile bu kişilere kuyruktaki sıralarını tutma ve sıraları geldiğinde geri arama teklifi sunulabilir. Böylece servis seviyeniz daima yüksek kalır.
Web temelli konfigürasyon, yönetim ve gözlem ekranı.
Geri arama teklifi sıra,saat, iş günleri, minimum çevrimiçi operatör, beklenen minimum bekleme süresi gibi farklı kurallara göre dinamik olarak yapılabilir.
Müşteri hakkında veriler sağlanır.
Geri aramada eğer müşteriye ulaşılmamış ise SMS veya e-posta gönderilebilir.
Kayıtlarda herhangi bir sorun olması durumunda süpervizörlere e-posta veya benzeri bir bildirim gönderilebilir.
Genesys Real-time ve geçmiş raporlama ile entegre edilebilir.
3. parti sistemler ile entegre edilebilir.
80/30 servis seviyesine kolaylıkla ulaşmanızı sağlar.
EVA Kalite Değerlendirme Yazılımı
Çalışanlarınızın performansını ölçmenize yardımcı olur.
Bir çalışanın müşteri ile görüşmesi dinlenirken, belirlediğiniz kriter ile görüşmeyi değerlendirmenizi sağlar.
Çalışanlarınız kendileri içinyapılan değerlendirmeleri görebilir.
SVR ile entegre edilmiştir ve diğer ses kayıt sistemleri ile de entegre edilebilir.
Değerlendirme formlarının ses dosyası bağlantısı zorunlu olmadığı için kişiler/ekipler için bir performans değerlendirme aracı olarak da kullanılabilir.
Genel
SVR ses kayıt sisteminde değerlendirme başlatılabilir.
Oluşturulabilecek değerlendirme formu ve soru sayısında sınır yoktur.
Değerlendirilenler kendileri için yapılan değerlendirmelere ulaşabilir ve itiraz edebilirler.
Değerlendirme sürecinde olan taraflara e-posta gönderebilirsiniz.
Kalite yöneticisi, takım lideri, müşteri temsilcisi rollerini verebilirsiniz.
Özellikler
Web tabanlıdır, mobil cihazlarda da kullanılabilir.
Web tarayıcı, işletim sistemi, veri tabanı bağımsız olarak çalışır.
Yedekli çalışabilir ve yatay büyüyebilir.
Kampus Omnichannel Kampanya Yazılımı
Ulaşmak istediğiniz hedef kitleye/hedef müşteri gurbuna en uygun zamanda ve en uygun iletişim kanalından ulaşmanıza yardımcı olur. Müşterilerinize hızlı ve doğru deneyimi yaşatırken kaynaklarınızı da verimli kullanmanızı sağlar.
Yeni Nesil Acil Çağrı Merkezi
Kamu hizmetlerinde kullanılan acil çağrı kısa numaralarının (KN) merkezi kumanda üssünden yönetilebilmesi için gerekli teknik yapının tasarımı ve kurulumu. Merkezi yapı üzerine inşa edilecek olan sistem, hem halihazırda kullanılan sistemler kolaylıkla entegre edilmekte hem de yeni kurulacak olan sistemler var olan yapı ile birlikte çalışmaya başlamaktadır.
Genel Avantajlar;
Tek merkezden Yönetim – İzleme – Raporlama
Tüm Acil Çağrı Merkezi Hatlarının tek bir noktaya bağlanması
Ülke çapında alt yapı sisteminin bütünlüğünün sağlanması
Merkezi lisanslama ve şehirlerin/bölgelerin merkezden yönetimi
Modüler, büyüyebilir, gelişmeye açık & esnek platform
Tüm kamu kurumları ile entegre olabilir.
Tüm kamu kurumları bu altyapıyı güvenli kullanabilir.
Vatandaşlar için Avantajlar
Vatandaş tek numaradan tüm acil hizmetlere ulaşabilir
Tüm ülkede Acil Çağrı Merkezinin tümleşik iletişimi desteklemesi
Vatandaş Deneyiminin Takip Edilebilmesi; Farklı kanallardan farklı kurumlara eriilmesi durumunda vatandaş geçmişinin tutulması
Çalışanlar için Avantajlar
Tüm acil hizmet çalışanlarının birbirleri ile iletişiminin kolaylaşması
Çalışanların performansı ve çalışma koşullarının hakkaniyetli şekilde yönetilmesi
Telsiz hatlarının ve diğer iç haberleşme kanalları ile merkezi çağrı merkezi çağrı merkezi sistemine entegre edilmesi