Ses Kayıt Çözümleri
SVR Voice Recorder
SVR, Ses ve Ekran kayıt çözümüdür. Çağrı merkezi ve/veya kurumun telefon görüşmelerini kayıt altına almanızı sağlar. Esnek ve yetenekli yapısı ile firmanızın farklı birimlerinin veya tamamının ses ve ekran kayıtlarını yapabilirsiniz.
- SVR ile telefon kullanıcısının çağrı sürecinde bilgisayarının ekran kaydı da alınabilmelidir.
- Kaydedilen ses kayıtları arasında müşteri kimlik bilgileri, çağrı zamanı gibi farklı bilgiler ile çağrı ses kaydını arayabilirsiniz.
- Sistemin sunduğu yazılım arayüzleri ile başka sistemlerden ses kayıtlarına da ulaşabilirsiniz.
Genel
- Ses kaydı, bir kurumun farklı yerleşkelerinin de isteğe ve teknik mimariye bağlı olarak merkezi veya yerel olarak yapılabilir.
- Ses kaydına CTI üzerinden elde edilen bilgiler de eklenir.
- İstenir ise kullanıcı bilgisayarına kurulacak bir uygulama ile görüşme süresince ekran görüntüsü video olarak alınabilir.
- İstenir ise yerel olarak toplanmış olan bilgiler sıkıştırılarakmerkezi bir yerde toplanabilir. İstenirse merkezde toplanan bilgi arşivlenebilir.
Desteklenen Telefon Sistemleri
- Alcatel – Lucent OXE
- Alcatel – Lucent OXO
- Genesys
- SIP destekli diğer sistemler
CTI Entegrasyonu
- Genesys
- Alcatel – Lucent TSAPI
Özellikler
- Mono ve Stero ses kayıt
- Kara liste ve beyaz liste
- CTI’dan veri ekleme
- Rol/yetki bazlı yönetim arayüzü
- Web kullanıcı arayüzü
- Çoklu dil desteği
- 1/5 oranında sıkıştırma
- Farklı ses kayıt ve video kayıt sistemleri ile birlikte çalışma olanağı
- REST ara yüzü üzerinden CTI verisi/URL ile arama