Webcam Kayıt Çözümü
Güvenlik açıklarına karşı webcam kayıt çözümü.
Pandemi nedeniyle evden çalışma dönemine giren çağrı merkezlerinde müşteri verilerini korumanın önemi daha da artıyor. Buna karşı çağrıya adapte webcam kayıt aracı geliştirilerek müşterilerin finansal ve diğer kişisel verilerinin kopyalanmasına engel oluyor.
- Agent’ın özel hayatına saygı: Sürekli kayıt halinde olmaması, müşteri temsilcisinin çağrı dışındaki süresinde özel hayatına müdahale edilmemesini sağlıyor.
- Çağrı Merkezi Yazılımına Entegre: Performans değerlendirme uygulaması içinde ses ve ekran kaydı ile birlikte çalışan bu yeni modülde, çağrı başladığında kamera kayıt almaya başlıyor, çağrının sonlanması ile beraber kamera kaydı da sonlanıtyor.
- Büyük Verilerin Oluşmasını Engelleme: Sadece çağrı geldiğinde kayıt almaya başlaması, büyük veriler oluşmasına engel oluyor. Böylece verinin depolanması konusunda da kolaylık yaratıyor.