IP Santral Grandstream IP Telefon Santrali UCM6300 serisi IP Santraller, ses, görüntülü arama, video konferans, mobilite ve daha fazlası dahil olmak üzere tüm iş iletişimini tek bir merkezi ağ üzerinde birleştiren bir platform sağlar. UCM6300 serisi IP Santraller, 3000’e kadar kullanıcıyı destekler ve çalışanların masaüstü, mobil, GVC serisi cihazlardan ve IP telefonlardan bağlanmasına olanak tanıyan bir video konferans çözümü içerir. 3000 kullanıcıya ve 450 eşzamanlı çağrıya kadar destekler. 8 video konferans odası 4 video kaynağı 1 ekran paylaşımı 60 video katılımcısına kadar destekler. Entegre trunk FXO portları, analog telefon FXS portu. Grandstream SIP uç noktalarının sıfır yapılandırma sağlama Yerleşik konferans ve toplantı platformu; masaüstü, Wave uygulaması ve SIP uç noktalarını destekler Android, iOS, Chrome ve Firefox tarayıcıları için Wave, tüm UCM6300 kullanıcıları ve çözümleriyle iletişime olanak tanır CRM ve PMS platformları dahil üçüncü taraf entegrasyonlar için kullanılabilir API Tam Bant Opus ses codec'ini ve H.264 / H.263 / H.263 + / H.265 / VP8 video codec'ini,% 50'ye varan paket kaybına kadar titreşim direncini destekler Bulut kurulumu, yönetimi ve izleme için GDMS ile uyumlu Alcatel Lucent IP Telefon Santrali Alcatel-Lucent Telefon Santralı, ses ve veri iletişim ağlarını birleştiren IP telefon uygulamalarını gerçekleştirme imkanı verir. IP teknolojisi, kullanıcı verimliliğinin artmasını ve telefonla haberleşme maliyetlerinin düşmesini sağlar. Alcatel-Lucent onlarca kullanıcıdan binlerce kullanıcıya kadar sayısal ve analog aboneleri tek santralde destekleyen yapıdadır. Masa telefonlarında, konferans telefonlarında, kablosuz DECT veya WLAN el cihazlarında kullanımı kolay telefon deneyimi sağlar. Esnek cihaz ve trunk bağlantısı: IP, SIP, dijital ve analog portlar desteklenmektedir. Sağlam ve güvenli telefon altyapısı; ses kalitesi ve yönlendirme kuralları uygulaması, entegre şifreleme özellikli yüksek performanslı bir güvenlik çözümü ve şube ofis iletişiminin felaketler sırasında dahi kesintisiz sürdürülmesini sağlayan çok katmanlı yedekleme sağlamaktadır. Sesli Mesaj Hizmeti Özellikleri Farklı koşullara (örneğin; aranan yerinde yok, meşgul sinyali, vb.) uygun olarak müşteri karşılama mesajları özelleştirilebilir. Tek numara hizmeti bulunur. Otellerde check-in / out, uyandırma vb. işlemler için kullanılabilir. Çok şubeli şirketler için merkezi çözüm sağlar. Herhangi bir telefondan mesajlara erişilebilir. Alcatel-Lucent 4028, 4038, 4068, 8028, 8038, 8068 ve 8082 IP telefon modellerinde sesli mesaj listesinin görüntülenebildiği bir ara yüz bulunur. Sesli mesaj alımında SMS ve/veya e-posta bildirimi yapılır. Yazılım temelli IP telefon santralı, farklı markalardaki sunucu, telefon makinarı ile çalışabilir ve bir sunucu üzerine kurulur. Cihaz bağımsızdır. Bu özellik kullanıcıları marka bağımlılığından kurtarmakta dolayısı ile işletme maliyetlerini büyük oranda düşürmektedir. Türk Telekom santralleri, Diğer Telefon Santrallarine Analog, PRI ve IP Trunk ile bağlanabilir Sesli Mesaj ve Ücretlendirme sistemi IP üzerinden sisteme erişim Trunk devreleri (IP, Analog, FCT, vb.) sadece yetki verilmiş abonelerce kullanılabilir. Harici veya entegre IP DECT sistemleri bağlanabilir. Dahili ve harici hatlarda bekleme esnasında müzik. Telefon makinelerinin zil tipleri; Dahili arama zil sesi, Harici arama zil sesi, DID tanımlama Sesli Posta (Voice Mail) Aramaların yönlerine göre alternatif operatör ve çıkışlar üzerinden yön seçimi Robot operatör ve sesli mesaj özelliği İhtiyacınız doğrultusunda büyüyebilen Abone, Sesli Karşılama ve Sesli Posta Kutusu sayısı Cep telefonu entegrasyonu Anons sistemi Uzak Telefon Kullanıcıları Arayan Numara bilgisi ve özelleştirilmesi DID numaralar ile doğrudan dahili abone ulaşımı Beni bul/izle özellikleri Günlük zaman dilimleri oluşturma Dahili abone ses kaydı Geri arama Sesli posta geri arama Outlook entegrasyonu Anons arayüzü Dış arama Çağrı toplama Marka bağımsız telefon desteği Analog telefon desteği Güçlü raporlama CRM entegrasyonu Uzaktan sunucu bağlantı desteği Operatör konsolu Konferans odaları Hızlı arama numaraları Çoklu beklemede müzik desteği VOIP hizmeti için operatör seçimi Yazılım Temelli IP Telefon Santrali Yazılım temelli IP telefon santrali, farklı markalardaki sunucu, telefon makinarı ile çalışabilir ve bir sunucu üzerine kurulur. Cihaz bağımsızdır. Bu özellik kullanıcıları marka bağımlılığından kurtarmakta dolayısı ile işletme maliyetlerini büyük oranda düşürmektedir. Türk Telekom Santrallari, Diğer Telefon Santrallarine Analog, PRI ve IP Trunk ile bağlanabilir Sesli Mesaj ve Ücretlendirme sistemi IP üzerinden sisteme erişim Trunk devreleri (IP, Analog, FCT, vb.) sadece yetki verilmiş abonelerce kullanılabilir. Harici veya entegre IP DECT sistemleri bağlanabilir. Dahili ve harici hatlarda bekleme esnasında müzik. Telefon makinelerinin zil tipleri; Dahili arama zil sesi, Harici arama zil sesi, DID tanımlama Sesli Posta (Voice Mail) Aramaların yönlerine göre alternatif operatör ve çıkışlar üzerinden yön seçimi Robot operatör ve sesli mesaj özelliği. İhtiycınız doğrultusunda büyüyebilen Abone, Sesli Karşılama ve Sesli Posta Kutusu sayısı Cep telefonu entegrasyonu Anons sistemi Uzak Telefon Kullanıcıları Arayan Numara bilgisi ve özelleştirilmesi DID numaralar ile doğrudan dahili abone ulaşımı Beni bul/izle özellikleri Günlük zaman dilimleri oluşturma Dahili abone ses kaydı Geri arama Sesli posta geri arama Outlook entegrasyonu Anons arayüzü Dış arama Çağrı toplama Marka bağımsız telefon desteği Analog telefon desteği Güçlü raporlama CRM entegrasyonu Uzaktan sunucu bağlantı desteği Operatör konsolu Konferans odaları Hızlı arama numaraları Çoklu beklemede müzik desteği VOIP hizmeti için operatör seçimi