ÇözümlerCRM Çözümleri

CRM Çözümleri

SLP Hukuk Firmaları ve Avukatlar İçin Özelleştrilmiş CRM Çözümleri

Hukuk Firmaları ve Avukatlar için CRM kullanmanın ana hedefi, daha güçlü müvekkil ilişkileri kurmak ve bunun karşılığında müvekkilleri elde tutmak oranını arttırmak ve yeni potansiyel müvekkiller elde etmektir. İşletmenizin ihtiyaçlarına göre uyarlanmış özel bir çözüm, önemli ilişkileri yönetmenizi ve geliştirmenizi sağlar. Bunlardan birkaçı aşağıdaki gibidir;

Büyümeyi Arttırın

Tüm ilişkilerinizi tek bir yerden yönetin ve bunları ilgili aktiviteler, davalar, yönlendirmeler, önemli partiler, randevular, notlar ve daha fazlasıyla ilişkilendirin. CRM sistemi içinde devam eden davalar yönetilirken, tutarlı gelir sağlamak ve rekebet gücünü korumak için istikrarlı bir olası davalar dizisi de çok önemlidir.  SLP, her anlaşmanın ilerlemesini, kapanma olasılığını ve bununla ilgili tüm bilgileri aktif olarak izlemenize olanak tanır.

Evrak İşlerine ve Elektronik Tablolara Olan İhtiyacı Azaltın

Hukuk firmalarının karşılaştığı zorluklardan biri, davalar üzerinde çalışırken ortak bir ihtiyaç olan departmanlar arasında aynı kayıtlara erişme becerisidir. SLP, bir müvekkil ile ilgili tüm verilerin tek bir yerde olması ve gerekli kullanıcıların buna her zaman, birden çok elektronik tablo ve evrakta arama yapmak zorunda kalmadan erişebilmelerini sağlar. Rol bazlı yetkilendirme özelliği ile verilere kimlerin ulaşabileceği ve üzerinde değişiklik yapabileceği kolaylıkla sınırlandırılabilir.

Değerli Bilgiler Edinin

Yerleşik kontrol panelleri aracılığıyla iş ortaklarınızın ve yasal danışmanlarınızın giriş yaptığı saatleri ve performanslarını, firmanızın büyüme hızını gerçek zamanlı olarak takip edebilirsiniz. Görsel olarak çekici ve interaktif kontrol paneli tasarımları ile en çok önem verdiğiniz metrikleri gerçek zamanlı olarak takip edebilir ve daha iyi analiz edebilirsiniz.